۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴

امام جمعه خمین:

انتقام شهید سلیمانی در دو سطح تاکتیکی و راهبردی هدفگذاری شده است

انتقام شهید سلیمانی در دو سطح تاکتیکی و راهبردی هدفگذاری شده است

اراک- امام جمعه خمین گفت:انتقام شهید سلیمانی در دو سطح تاکتیکی و راهبردی هدفگذاری شده و حذف فیزیکی قاتلان شهید سلیمانی سطح اول این انتقام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خمین با تسلیت حادثه غمبار شهادت جمع زیادی از هموطنان در آئین چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، افزود: این جنایت بار دیگر غم و اندوهی در جامعه دینی حاکم کرد.

وی افزود: ضعف رژیم صهیونیستی در نبرد غزه، عامل جنایت این رژیم کودک کش در کرمان است زیرا دشمن می‌داند توان رویایی با جبهه مقاومت را ندارد و به این جنایت‌ها امید بسته است.

امام جمعه خمین تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نمی‌تواند ضربه‌های کاری در غزه را جبران کند از این رو به ترور کودکان و زنان روی آورده است.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: رزمندگان حماس در میدان نبرد، محاسبات صهیونیسم را بهم زدند و هم اکنون دچار سردرگمی هستند.

وی اظهار کرد: عوامل خودفروخته در حادثه تروریستی کرمان دست خبیث استکبار بودند و کشوری که محور اصلی مقاومت در منطقه است دستخوش این وقایع خواهد بود.

خطیب جمعه خمین افزود: بسیاری از توطئه‌های دشمنان توسط نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی خنثی سازی شده است.

حجت الاسلام میرصادقی تاکید کرد: چهره واقعی عامل اصلی جنایت در کرمان، برای همه آشکار شده است و رژیم صهیونیستی به خیال خام خود با بیانیه دیرهنگام تکفیری‌ها، چهره جنایتکارانه خود را پنهان می‌کند.


وی با اشاره به اینکه داغ شهادت شهید سلیمانی هنوز در قالب‌های ملت ایران روشن است، افزود: مردم از انتقام این شهید و شهدای تروریستی کرمان و شهید رضی موسوی کوتاه نخواهند آمد.

خطیب جمعه خمین گفت: انتقام شهید سلیمانی در دو سطح تاکتیکی و راهبردی برنامه ریزی شده است و حذف فیزیکی قاتلان شهید سلیمانی، سطح اول این انتقام است.

وی اضافه کرد: سطح دوم انتقام حاج قاسم خارج کردن دشمنان از منطقه است و به دلایلی انتقام راهبردی ابتدا انجام داده و انتقام تاکتیکی در موقعیت و زمان انجام می‌شود.

وی با اشاره به افزایش افول آمریکا، توضیح داد: استکبار می‌داند که حضورش دیگر در منطقه قابل پذیرش نیست و دیگر پایگاهی ندارد.

امام جمعه خمین با اشاره به اینکه داعش فرزند شوم استکبار جهانی است، تصریح کرد: هوش مصنوعی ابزار اسرائیل برای افزایش تلفات انسانی است.

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه شعارهای الله اکبر، لا اله الاالله، خامنه ای رهبر، با کرمان هم دردیم آماده نبردیم، نام شهیدان بود نماد قدرت ما، خون شهیدان بود حافظ عزت ما، شهیدان زنده‌اند الله اکبر، به خون آغشته اند الله اکبر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ملت ما با عزم و با اراده فرمان بر از رهبر آزاد، غزه غرق در خون است، یاد امام خمینی پاینده باد، رهبر ما خامنه ای زنده باد را در محکومیت اقدام تروریستی کرمان سر دادند.

کد خبر 5986009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha